Reklamacje i zwroty
Aby złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania na dole tej strony) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz kopią dokumentu zakupu.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Halva Store
Gdańsk 80-344, Gospody 3A
Zgodnie z obowiązującym od umowy zawartej na odległość można odstąpić w terminie 14 dni od dostarczenia produktu.
Uwaga! Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku: żywności nietrwałej lub z krótkim terminem przydatności, żywności wykonanej na specjalne zamówienie konsumenta.